AworldApart

AAAARRGH!

Kategori: Allmänt

Ibland kan jag bli riktigt jävla förbannad på min syster!
Okej, väldigt ofta!
Hon hittar alltid ett sätt att gå mig på nerverna!
Men förtillfället är det detta;
Min syster, Moa, har otroligt svårt att stänga Tv;n.
Vet inte varför.
Hon kollar på tv, går iväg, påbörjar något annat.
Glömmer stänga Tv:n..
Mamma kallar att det e mat.
Moas Tv är igång på hennes rum.
Detta har pågått nu i typ 2 år.
Jag säger till henne VARTENDA JÄVLA GÅNG (!!!!), stäng tv:n!!
Och hon gör det.
Oftast blir hon sur på mig för att jag ber henne göra det :o
Vilket jag inte förstår mig på, liksom FÖRLÅT för att jag vill ha lite matro,
UTAN att höra på din jävla tv..
Eller förlåååt för att jag tycker att det är onödigt att din tv står på och lösar på el,
som kostar pengar,
pengar som vi inte har!
Och varje gång jag säger till henne nu förtiden så säger hon bara;
-Jag vet!!!!
MEN GÖR INGET ÅT SAKEN!
dumb ass kid!
Och en annan sak som också precis hände.
Jag står med huvudet över badkaret och tvättar håret.
Upptäcker att balsamet ät slut (kollar sällan innan jag hoppar in i duschen)
jag vet att min mamma ligger och vilar/ kollar tv.
Min syster sitter på fotpallen och kollar på tv, så jag bestämmer mig för att kalla på henne om hjälp.
Eftersom mitt hår var blött och hade ytterst lite balsam i så ville jag ju inte blöta ner hela badrummet /hallen.
Och 5 minuter innan hade jag sagt till henne att hennes tv var på, och svaret jag fick var;
JAG VET! men gjorde hon något åt saken? NEEEJ! :@@@@
så jag kallar, inget svar. kallar ingen och användet till och med ordet Snälla (!)
kommer hon? självklart inte!
efter en stund kommer min mamma, lagom sur över att jag inte kollade innan jag blötte ner håret.
MEN FÖRLÅT MIG!
AAAAAH!
förlåt.. var tvungen att klaga av mig..
hejdå.
kommer ett gladare inlägg senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: