AworldApart

AAARRHHHG!

Kategori: Allmänt

Just nu är jag riktigt jävla förbannad!!! :@@@
tänkte att jag skulle framkalla mina indien bilder, igen!
eftersom förra gången blev det fel storlek.
och nu när jag håller på att ladda upp ser jag att alla bilderna från dag 5 är borta :S
så då sitter jag i säkert 20 minuter och försöker få igång min gamla hårddisk för att se om dem finns med där,
gjorde dem det? neeej!
Och när jag skulle ta ner verktyglådan innan fick jag den över mig typ, så jag har världens fläskläpp..
sen håller grannens hund på att skälla/yla precis hela tiden!
och det är inte bara idag! DET ÄR VARJE DAG, HELA TIDEN!!!!!!!!!!
förstår ni hur frustrerande det är?!?!?
snart skjuter jag den!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH JAG E SÅ AAAAARG!!!!!
Men en rolig sak är att jag ska hem till Anna Panna ikväll,
käka chips och kolla IDOL :)
mysigt mysigt! haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: