AworldApart

Baka, baka liten kaka..

Kategori: Allmänt

Mormor kom redan vid typ halv 12 idag,
så vi satte igång med bakandet direkt!
Eftersom pepparkaks degen var klar började mamma med att göra lussebullsdegen,
och under tiden den jäste tryckte vi ut peppar kakor :D
och när det var klart, fixade mamma och moa lussebullar,
sen när dem stod i ugnen började mormor på maten (panerad spätta med kokt potatis och remouladsås)
ÅÅÅÅÅH HERRE MIN SKAPARE VAD GOTT! typ någon sådant! hahahaha
och så dekorerade jag och moa pepparkakorna med rosa och grön glasyr, och choklaslinser :)
efter maten spelade vi monopol, jag förlorade... -.-'
hahaha
sen fikade vi med dem nygjorde kakorna/bullarna och kaffe, mummmmms!
Sen åkte mormor hem och vi andra har suttit framför Tv;n och glott film och liknande.
riktig mysig lördag med andra ord!
just nu är jag dock lite uttråkad..
Så ska kanske kolla någon film på datorn eller ngt,
Äh jag får se!
Men jag vet dock att jag vill till Väla SÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket imorgon! :D
hahaha Men jag vet inte vem jag vill gå med DD: och det är lite jobbigt!
jag har pengar nu, så jag vill shoppa och handla juuuulklappar!!
aja, får se hur det blir imorgon!
byyyeee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: