AworldApart

FAIL!

Kategori: Allmänt

Strax efter inlägget jag skrev igår somnade jag xD hahaha
Sittandes med datorn i knäet och tänt i rummat, snacka om fail xD hahaha
men jag sov bara en liten stund, och när jag gick upp sov mamma i soffan haha
så jag borstade tänderna och sånt sen väckte jag henne så gick vi båda och la oss
och jag somnade ganska snabbt!
men jag sov inte helt ok..
vaknade 2-3 gånger och var tvungen att gå upp och dricka,
sen vaknade jag även några gången för jag hade en mardröm som vägrade försvinna :(
Sen vaknade jag 3 gånger för min katt spydde..
och 2 ggr precis innan jag gick upp för telefonen ringde.
Jävlar vad mycket jag vaknade xD hahaha trodde inte det var så mycket, haha
ajaa.. nu ligger jag i mammas säng med datorn i knäet och dricker kaffe.
ska strax hoppa in i duschen tror jag men jag väntar nog en stund till :P
JA! så lurad jag blev när jag gick upp i morse!! jag trodde verkligen att det hade snöat jättemycket,
eftersom det var kritvitt utomhus.. men det var bara en jäkligt tjock dimma och frost -.-'
hahaha
så jag vet inte riktigt om jag vågar gå i klackaskor ikväll.
vågar man chansa?
får se sen när jag har klätt mig och skit, hur vädret är osv.
Några andra som ska med till Anna ikväll ska iaf ha klackaskor så jag vet inte :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: