AworldApart

Farewell.

Kategori: Allmänt

ojoj, ingen uppdatering förrän nu (a)
därför jag vill ha en mobil med internetuppkoppling ;) haha
nej men har varit ganska upptagen idag,
duschat, redigerat, uppdaterat min profil på Au Pair sidan
och efter maten gick jag hem till Olivia,
kollade på Tv och lite sånt mysigt med henne, Fredric, Fingal och Malte ;)
hahaha det var så roligt!
på fråga olle dokumentären pratade dem lite om "gummisnorrar",
att det lät bättre än löskukar eller vad han nu sa.
Och jag tycker verkligen att det låter som en godissort! xD
GUMMISNORRAR! hallåå! xD hahaha
ajaa, ett tag efter att jag hade kommit dit blev jag lite illamående.
sen helt plötsligt jättehungrig :o
men sen gick det tillbaka illamåendet,
Så när jag skulle cykla hem darrade jag som fan,
i hela kroppen och det kändes verkligen som jag skulle kräka :(
Usch pi o blä!
så nu ska jag borsta tänderna sen krypa ner i sängen och kolla på det sista av The book Of Eli!
3 natten i rad nu, somnar till den varje natt! hahaaha
men jag tror inte att jag har så mycket kvar av den nu :P
och imorgon ska jag upp jääättetidigt!
en hel halvtimme tidigare än jag skulle gått upp i vanliga fall!
men man måste ju kolla på julkalendern :DDD
och den verkar faktiskt bra! spännande liksom, hehehe.
Nä nu ska jag borsta tänderna!
GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: