AworldApart

Hemma!

Kategori: Allmänt

Eller ja, jag kom hem vid typ 4 :P haha
Men så fort jag kom hem käkade jag lite och tvättade håret,
sen drog jag hem till Johanna :)
Vi spelade Amnesia :D
Sjuuukt läskigt men oxå jäävligt awesome! :D
Har alltid gillat sånna escape spel, man ska hitta ledtrådar och sånt,
men detta var ju ganska mycket värre med just musiken och att man ska akta sig för saken ovanför xD
hahaha men ja, så det var ganska awesome.
Det grej var sjukt kul, vi hade nästan precis börjat spela,
vi sitter helt stela och nästan håller andan,
så kommer en vindpust så några blad flyger iväg en bit och både blev skiiit rädda xD
hoppade till och typ halvskrek, hahaha
Ska nog hem till henne imorgon och fortsätta spela :D wihoo !
Men först ska jag till Fu..
åh. upp tidigt.. yeeey.. ellé? ;) hahaha
nä men nu ska jag nog lägga mig och lösa lite suduko så jag somnar :P
haha
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: