AworldApart

Hocus Pocus.

Kategori: Allmänt

Efter maten drog jag hem till Johanna,
kollade på en film, den var jättebra tills slutet förstörde filmen -.-'
Sen kollade v en kampsports match och efter det gick vi ut och träffade lite folk,
en tjej som var med har precis fått körkort så hon hade varit ute och kört sen 5 idag xD hahaha
och jag sen begav jag mig hem..
Och nu ligger jag i sängen och håller på att ladda ner Hocus Pocus.
Hade den på VHS när jag var liten, ÄLSKAR DEN!
hahaha ville se den nu ikväll, men den e inte klar förrän om typ en halvtimme.
Så det får bli imorgon ist eller ngt :P
Och så har jag gjort min hemaktivitet (Y)
tror att det var den som är till imorgon xD haha men men..
Nu är jag oxå hungrig... funderar på om man ska tassa ut i köket och fixa sig en macka.
Kommer aldrig somna hungrig.. skit jobbigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: