AworldApart

Juldagen.

Kategori: Allmänt

idag är där många av mina kompisar som ska ut och FEEESTAA!!!!
Men inte jag, hahaha
jag vill inte!
jag orkar inte!
jag ska bara vara hemma, ta det lungt och mysa!
ska lägga in bilderna från igår på datorn nu, så dem kommer upp snart.
Men om det kommer någon bild på mina julklappar idag vet jag inte!
inget jag kan lova. men det kommer! :)
Just nu sitter jag och myser i sängen och kollar på Ensam Hemma :D
Efter den är det Ensam Hemma 2, haha
och vad är oddsen på att dem visar Peter Pan på tv just nu när jag såg den på datorn igår?! hahaha
sjukt...
Men men, imorgon ska jag antingen till väla med Olivia och Fredric eller med mamma och Moa.
Ska kolla med mamma om hon behöver hjälp med något, isf åker jag med henne.
Ska shoppa loss på Kicks, fick ju 300 kr där av pappa och Kathis :D
Ja jag kan ju säga som så att jag fick en locktång av mamma igår.
Skit glad blev jag!
så idag ville jag prova den,
så tänkte jag att det skulle vara lättare att prova på någon annan första gången,
så min syster fick ställa upp.
och eftersom det var första gången jag någonsin lockade någons hår hade jag inte stora förväntningarresultatet.
Men det hade nog min syster.
Hon stöna och stonka och sa att det inte blev fint och klagade på allt som gick att klaga på.
Så jag bara stängde av den och gick in på rummet igen.
Hann platta en tredjedel av hennes hår.
KLART SOM FAN DET INTE ÄR FINT DÅ!!!

Meeen meeen! :) hahahaha
ja det var nog allt jag ville ha sagt.
Bilderna kommer snart, eller lite senare :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: