AworldApart

paniiik!

Kategori: Allmänt

Ligger och letar efter en fin och relativt billig klännig som jag kan köpa till julafton eller nyår,
men det är ju inte så jävla lätt :o
och jag hittar inget i affärer heller...
vill ju ha något nytt och fint!
inget måste till nyår eftersom jag har några svarta klänningar,
men gärna något nytt till julafton, rött, svart och fint :P
förra året hade jag én röd klänning med svarta prickar på.
Och alla tyckte att jag var jättefin så hade gärna haft den igen,
men jag kan ju inte ha samma igen!
Iofs ska jag fira jul med mamma iår, kom jag på nu!
så den kan jag ju ha på mig då!
Men måste ha något annat på lillejul med pappa xD
Äh,  det är någon vecka kvar..!
_____________________________________
Till något helt annat!
Idag var det Fu till 12, sen mötte jag upp olivia i stan,
stack hem till mig.
käkade, packade ihop min fotoväska sen stack vi till jordbodalen.
Fotade lite och sånt. sen hem till henne och fikade.
nu är jag hemma igen, har beställt lite bilder (julklapp till några släktingar)
och nu håller jag på att kissa på mig!! xD hahahaha
ska nog redigera några bilder från idag, och isf kommer dem upp här sen eller imorgon!
byebye :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: