AworldApart

Shopping :))

Kategori: Allmänt

Idag åkte jag och mamma till väla direkt efter att jag hade vaknat och gjort v mig :D
så idag handlade jag ett halsband på accessorize;
Ett par skiiit snygga kängor, eller ja, skit snygga är dem kanske inte xD,
bara ett par helt vanliga svarta kängor som jag köpte på New Yorker :P
men jag har letat efter ett par fina användbara kängor jättelänge nu!
så det var ganska bra! :D
och sen köpte jag oxå ett par leggings, gråa typ, på New Yorker,
och en julklapp till Moa.
Så nu e jag klar med henne, ska handla till mamma och pappa oxå.
mamma vet jag precis vad jag ska handla,
Pappa.. ingen jäkla aning! haha
skit tråkigt, för han önskar sig aldrig något haha.
Men, men.. får ta och lista ut något!
Sen ska jag oxå handla något till paketleken x2!
eller jag tror vi ska ha det på lillejul oxå iaf xD
och sist men inte minst så ska jag se om jag kan hitta något jag kan köpa att ha på mig till jul och nyår!
inte nödvändigt, men det hade varit kul med något nytt :)
så det var väl så min dag såg ut!
nu ska jag slappa lite :)
imorgon är det måndag och jag är leeedig (y)
tummen upp på det :P haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: