AworldApart

TERRIFIED!!!

Kategori: Allmänt

Var ju som sagt hos Anna innan, hade det mys pys, nacho chips, 3 olika sorters dipp :D
Idol och sånt där.
Och innan jag skulle gå kollade vi på några trailers till läskiga filmer.
Sen cyklade jag hem. och för att komma hem måste jag cykla genom en "dal" eller typ skog.
och där e lampor i vanliga fall. men ikke idag, inte en enda lös!
Ringde mamma, i hopp om att hon skulle säga; JAG KOMMER OCH HÄMTAR DIG!
men ikke...
hon tyckte att jag skulle sätta på lampan på cyklen.
cykla sakta igenom och så kunde jag prata med henne under tiden.
Men då var grejen att lampan på cykeln lyser ca 3 meter framför cykeln,
lyser inte upp någonting alls! bara en liten plätt på marken.
och det hjälper hur mycket?!??!!
Men jag försökte!
Hoppade på cyklen, rullade genom tunneln och ut på andra sidan,
blev paranoid, såg en massa saker som inte var där,
kände ljuset från tunneln försvinna bakom mig.
Hoppade av cykeln snabbt som fan och sprang in i ljuset igen! hahahaha
så då bestämde jag mig för att ta den långa vägen hem!
Via Västra Ramlösa skolan och Brunnen,
så ist för att vara hemma på 5-8 minuter tog det typ 10-15 minuter (Y)
Men fan hellre det! hahahaha
Nä Gud asså, trodde jag skulle skita ner mig! hahahha
men nu ligger jag i sängen med mig snarkande katt sidan om mig.
så nu ska jag stänga ner datorn och sova!
____________________
Jag vill till väla/IKEA imorgon och handla julklappar.
får se under dagen!
och på eftermiddagen kommer mormor hit så ska vi baka pepparkakor :D
muuuuuumms!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: