AworldApart

TIPS!

Kategori: Allmänt

Måste bara berätta om en sak jag köpte på Åhléns i måndags!
Jag köpte en produkt till naglarna som heter Scratch Nail Food.
Det är en olja som doftar väldigt mycket lavendel, ljuvligt!
Man ska ta en droppe på varje nagel 2 gånger om dagen.
Massera in oljan i naglarna och tvätta sedan händerna.
Denna oljan ska då göra naglarna starkare, växa snabbare och göra dem "friskare"
Och jag började då med detta i måndags, och jag har redan märkt skillnad!
Dem har blivit mycket starkar, inte alls lika mjuka som dem var innan,
och jag har märkt att dem har blivit liite längre, men om det var med oljan att göra vet jag inte.
Men min syster har oxå mäkt att hennes naglar har blivit längre.
Så jag rekomenderar verkligen denna produkt!
Som sagt, jag köpte den på Åhléns för 180 kr.
Ganska dyrt för en sån liten sak, men gör som vi gjorde här hemma.
Jag, min syster och min mamma delade på priset och använder den tillsammans :P hahaha
så nu ska jag gå och göra det, och sen göra ve mig :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: