AworldApart

Where Have You Been.

Kategori: Allmänt

Åh, fan vad jag känner för att bara packa en fet resväska och äka iväg någon vecka!
Brukar inte känns så, men just nu! ÅH!
Inte för att det har hänt något speciellt, vill bara.. iväg liksom! AAAAAH!
förövrigt kollar jag min mail heeeeela tiden för att se om jag har fått svar från familjen, men ikke!
såg att dem var inne igår, men inte har dem svarat för det :(
Men dem kanske inte hade tid?
ajaa, får se vad som händer.
Och jag vill flytta! inte långt här ifrån, eller kanske?
men jag vill packa alla mina saker, äga en engen lägenhet,
inreda, shoppa, köpa en massa fina saker!
åååhhh.. varför vill man så mycket som kostar så mycket pengar?
Det är så orättvist.. hur vissa har så jävla mycket och kan liksom korka sig i röven med pengar,
mendans andra (som jag) inte kan få ett jobb,
har en mamma som tjänar så lite att hon knappt kan betala räkningar,
köpa mat.. ORÄTTVIST I TELL YOU!
ville bara klaga av mig lite..
nu ska jag hoppa in i duschen..
hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: