AworldApart

118800!

Kategori: Allmänt

Asså en sjuukt rolig grej som jag har gjort några gånger,
det var dock något år sen sist.
Det är att fråga 118800; Vem är (och så ditt namn)?
I mitt fall, Vem är Lina Paulsson?
Man kan få dem sjukaste svaren! hahaha
såg att en kompis hade gjort det och lagt upp på Facebook,
så jag var oxå tvungen att göra det xD
Det kostar dock några kronor! vet inte exakt hur mycket, men ja :P
mitt svar blev iaf;
"Lina är en tjej som är så online som man bara kan vara.
Dagarna fylls av febril aktivitet på msn och Facebook och andra forum.
Hon skriver en egen blogg och läser 300 andra bloggar om dagen,
där Kissie, Dessie och Paow är de självklara favoriterna.
Livet utanför datorn är inte så spännande dock,
fram och tillbaks till skolan och lite folköl och hångel på helgerna.
Mvh 118800"
HAHAHAHA sure, jag är inne på facebook ofta, väldigt ofta!
Msn, nja, jag är väl inne ganska ofta men jag chattar aldrig xD hahaha
tröttnat grymt mycket på msn..
Skriver blogg, haha nej? självklart gör jag det!
Läser 300? knappast! men ca 30.
Om jag läser kissie och dem andra, nej..
går in på Kissies ibland för skojs skull, hon är så skrattretande! haha
Men dem andra 2 har jag faktiskt ALDRIG varit inne på!
True.
Och sen är det inte folköl jag dricker, det ska vara STARKÖL! wohoo! haha
och lite hångel skadar väl inte? ;)
GUUUUD vad det lät som jag var 14 där.. ahhahaha omg!
hahahha men ja, det är ett litet tips på en grymt rolig grej man kan göra! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: