AworldApart

BLÄÄ!!

Kategori: Allmänt

Somnade till det sista avsnittet på prison break, så får kolla om det en annan dag xD
för ikväll ska jag ut! :))
och imorgon ska jag på Gåsa-middag hos min farbror med min fina släkt :)
ska bli så myyysigt!
idag vaknade man av att något klirrade, högt!
Det var min katt som var uppe i fönsterkarmen och välte en ljusstake... haha
hon hade tydligen fångat en liten fågel på balkongen som hon ville ta med in och visa för oss,
men mamma tog ut henne på balkongen och så fort hon släppte den kastade mamma ut fågeln.
Men jag är stolt över min katt!
eller asså, jag ogillar ju att hon dödar djur,
men det ligger ju i deras natur,
och hon fångar ju aldrig något eftersom hon är innekatt,
så jag tyckte att det var på tiden att hon gick fånga något och leka av sig lite :)
Lite senare ska jag ner i stan med Johanna, hon ska boka tid till tatuering :D :D :D
sen ska vi nog gå inom till Rolf om han är i salongen, och sitta och snacka lite :)
jao, detta kommer bli en bra helg!
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: