AworldApart

Döskallegänget!

Kategori: Film

Strax efter att jag hade publicerat förra inlägget smsade johanna och sa att hon hade sovit klart :)
så vi möttes vid Netto, handlade cola, chips och lite annat skit :P
sen gick vi hem till mig, snackade med mamma, laddade ner lite filmer.
Sen stack mamma så började vi på maten,
det blev inget speciellt utan minivårrullar, som man "friterar" i en stekpanna med olja i,
oljan ska täcka vårrullarna, och det det gör man tills med går lite färg,
lite gyllenbruna liksom.
sen ris och bearnaisesås xD och sallad för min del!
men bara några paprika bitar till johanna :P
så kollade vi på IDOL, YEAH! andre åkte ut!!! äntligen! :D
sen kollade vi på Hairspray, ganska rolig! haha
och sen kollade vi på min älskade film, The Goonies.
Jag bara älskar den filmen!!! den är så fruktansvärt söt <3
visst den e från 85, och många gillar inte gamla filmer,
men jag säger bara, SE DEN! ni kommer inte ångra er.
ni kommer bli kära! hahaha den är så fin och framförallt rolig! haha
och för en timme sen typ stack johanna hem och nu ligger jag i sängen.
MÅSTE SOVA!
Ska upp om 6 timmar :o :o :o
duscha, packa, göra v mig, bröllop, inflyttnigsfest!
stressiiiiigt!
nejdå men det kommer bli askalas! :D hahaha
nu måste jag logga ut
GODNATT!!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Kolla in min bloppis, massa billiga kläder till salu! :D Ha en bra kväll :)

    2011-11-12 | 21:15:04
    Bloggadress: http://apparelbloppis.blogg.se/
  • Louise säger:

    okej :)



    allt bra idag då? :)

    2011-11-13 | 13:19:21
    Bloggadress: http://sepenteen.blogg.se/
  • Louise säger:

    skönt att höra :) jo det är bara bra med mig med:)



    har du för dig då? :)

    2011-11-13 | 15:09:58
    Bloggadress: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: