AworldApart

Fingal, 19 år!

Kategori: Allmänt

Idag fyllde Fingeling år!!
och det firade vi med några öl på Bara! :D
Mycket trevligt må jag säga! :)
______________________
Innan mamma och moa kom hem idag så blev jag ganska frusen,
så tog på mig mysetröjan, tände en MASSA ljus hemma,
Typ alla vi hade xD haha och så satte jag på en julskiva <3
mysigt värre, sen gjorde jag lax med dillsås i ugnen och potatismos.
Mycket gott!! :D
______________________
och nu är jag riktigt trött så jag ska dricka ett glas mjölk xD
Borsta tänder och kolla på Prison Break :)
och imorgon kväll får ni se min surprise :DDDD
*HAPPYFACE*
hahahaha men efter FU ska jag träffa anna och förhoppningsvis shoppa julklappar :)
så ni får ha det så bra så skriver jag mer morgon innan jag sticker eller när jag kommer hem :P
byebye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: