AworldApart

Food!

Kategori: Mat

Såå, sen förra inlägget har jag kastat sopor, skulle diska, men mormor kom och gjorde det ist,
sen gick vi över till affären för att handla lite saker till maten,
tänkte köpa sånt pizza kit;
Jättegott och enkelt att dra ihop!
meen det var ju så klart slut..
men så kom ja på en annan jätte enkel och god sak,
som mamma brukade göra när vi var små och hade barnkalas eller något!
MINIPIZZOR!
gjorda på Hönökaka;
fast runda då :P
så det fick det bli!
och så gjorde jag tomatsås oxå :)
i den hade jag krossade tomater, lite chilisås, vitlök, salt, peppar och torkad basilika.
och på min pizza hade jag tomatsås, tomat, oliver, ananas och mozzarella :)
mumsigt!
dem andra hade mer eller mindre samma :P haha
och nu gör jag ingeting,
olivia ska ringa när hon har ätit så ska jag cykla hem till henne och kolla Criminal Minds :D
myspys :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: