AworldApart

Gårdagen.

Kategori: Allmänt

Anna kom hem till mig vid halv 7,
vi gck hem till Johanna, där drack vi lite Rom och Cola och lyssnade på asnajs musik,
väldigt hööög musik! hahahaha (Y)
Sen gick vi och träffade finaste Cornelia :)
sen vidare hem till Caroline,
drack, spelade drick spel, lyssnade på musik, sjöng och dansade!
AWESOOOOME!
sen åkte vi ner till Bara Rock, hade skit roligt hela kvällen! :)
Men sen fick jag sån fruktansvärd mensvärk >.<''
Jag kunde nästan inte stå//gå!
Och då var klockan nästan 1 och Joyski skulle sova hos mig,
så vi bestämde oss för att dra hem :)
men först ville jag inom Max och handla mat.
Bestämde mig för att köpa en Falafelburgare.
ALDRIG MER!!!!!!!!!!!!!
Köp förfan inte den!!
Oh my dear Lord då stark den var!!!!
shiiit, trodde munnen och läpparna skulle börja brinna! seriöst!
så nä, aldrig mer! xD
Sen låg vi och snackade en massa, somande, vaknade, fortsatte snacka x)
Åt pannkakor <3
sen åkte hon till Malmö.
Sen bakade jag mamma och moa lussekatter,
sen lagade vi mat och nu har vi typ precis ätit :)
Klyftpotatis i ugnen och vegetarisk schnitzel, kyckling för dem andra :P
och nu ska jag och min syster kolla på film, Legend of the guardians.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: