AworldApart

Idagens.

Kategori: Mat

har jag inte gjort ett piss!! :)
Just nu lyssnar jag på musik,
och hoppas på att johanna kan vakna snart så hon kan komma hit :)
ska laga mat ich sånt tillsammans :)
mysigt värre! ska se om vi kan mötas vid affären så kan vi köpa en chipspåse eller något :)
Till frukost idag blev jag jättesugen på omelette!
så för er som inte vet hur man gör så
knäcker man 2 ägg i en skål, (beroende på hur många man ska göra till, men 2 äggbukar bli bra till en person)
2 msk vatten
salt&peppar
och idag valde jag att blanda i en krossad vitlöksklyfta och en tsk Sambal Oeleke.
Men det kan man ju göra hur man vill, jag gillar att experimentera!
sen en smörklick i stekpannan, inte högsta värmen på plattan.
slänger i smeten och sen kan man slänga på vad man är sugen på/har hemma :P
Idag fick det bli lök, tomat och svarta oliver för min del :)
mumsigt värre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: