AworldApart

Jag är död.

Kategori: Allmänt

Okej, nej det är jag inte..
Men jag är så sjuuukt trött!
Somnade inte förrän typ halv 4-4 inatt...
och klockan började ringa klockan 7..
yeeey!
på FU fick jag skriva 2 olika "ansökningsbrev" som dem sen gav mig feedback på,
sen samlades vi och fick vår hemaktivitet för imorgon sen slutade vi.
När jag kom hem fixade jag lunch och kollade på Ellen.
Nu håller jag på att somna så jag ska lägga ifrån mig datorn,
vila ett tag, max 2 timmar!
sen upp och diska, sen ska jag mamma och moa iväg och lämna av jultidningar,
sen käka någonstans och därefter storhandla (y)
om nu inte mamma vill att jag ska göra mat så vi käkar innan vi sticker,
och isf kan jag inte vila lika länge :( hahaha
nä nu gör min rygg ont oxå!
hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: