AworldApart

Make You Feel My Love.

Kategori: Film

Äntligen hemma!
dock inte från Ullared ;) det har jag varit i några timmar nu ;)
Orkar inte rabbla upp allt jag köpt nu,
utan det kommer imorgon, och kanske en bild oxå, om ni har tur ;)
direkt efter att vi kom hem satte jag mig på cyklen och cyklade hem till Olivia :)
och så blev det en mysig filmkväll, bara hon och jag <3 det har jag längtat efter!
hoppas vi gör det snart igen!
Men men, sen skulle hon hem till Fredric så jag följde henne en bit på vägen,
eftersom jag hade cykel :P
Hemma hos henne kollade vi först på Hesher, se den inte, eller jo asså,
där var ju en poäng med filmen, ett fint budskap, men den var så fruktansvärt långtråkig!
efter den såg vi The Hangover Part II, har sett den en gång innan, men den är awesome!
inte lika bra som 1:an men den är ändå jävligt rolig!
och den sista filmen vi började kolla på var Funny People,
kan inte säga så mycket om den eftersom vi bara såg typ 2 minuter,
men av det man såg så verkar den vara ganska rolig!
Men det återstår att se :P
nu ska jag iaf, slänga upp 2 inlägg till :P
sen ska jag kolla på ett avsnitt av Prison Break eller läsa lite :)
klockan är ju ganska mycket!
men men, byebye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: