AworldApart

Oh My Dear God!

Kategori: Allmänt

Innan la jag över alla mina saker i en annan väska.
Efter en stund kom jag att tänka på att, min plånbok var inte där :S
går igenom väskan, förra väskan, jackan, söker igenom heeela rummet,
listar ut när jag hade den sist. 2 dagar sen.
mamma bestämmer dig för att gå ner och kolla i cykelkorgen,
(eftersom jag hade plånboken i min väska, som låg i cykelkorgen sist jag använde den)
Hon kommer upp, MEN MIN PLÅNBOK I HANDEN!!!!!!!!!!
Vad är oddsen? 2 DYGN! hahaha
och på Elineberg där jag bor, cyklar blir snodda heela tiden och skit.
men inte min fina plånbok inte :D <3
åh lycka! :D hihi
hade dock bara typ 20 kr i den, men min bankkort och ID var där i och lite annat.
nä men nu ska jag gå hem till Johanna sen ska vi ner i stan!
byebye :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: