AworldApart

Sorry,

Kategori: Allmänt

för att det inte har blivit något uppdatering förrän nu ;)
har hållt på heela dagen,
redigerat, sminkat mig (provade lite nytt osv, så det tar lite tid),
dammsugat och lite annat här hemma, vatt ute med sopor och postade ett brev.
Jag missade till och med Ellen!!! :o omg!
men men, men har jag smsar med typ 4 personer samtdigt om samma grej (jobbigt!)
och det var rörigt och tog lång tid, men nu har det löst sig!
ska hämta ölen och vicki med Olivia imorgon! sen vidare på förfest sen ut! :P
haha
nu ska jag iaf återgå till att redigera bilderna jag tog igår för hon behöver dem senast söndag!
Men jag vill helst ha klart det ikväll eller imorgon förmiddag :)
sen ska jag gå på Calle och Maries bröllopsbilder, men det e lika mycket brodska med det :P
jaja, detta inlägget får nu nya er med än så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: