AworldApart

Utgång- Gåsamiddag.

Kategori: Allmänt

När jag kom hem från stan cyklade jag och mötte upp Olivia,
cyklade hem till mig, gjorde v oss, gick hem till Anna,
spelde ett frågespel som vi gjorde om till ett suparspel xD
kollade lite på IDOL.
Gick till bussen, åkte till Bara Rock, drack ännu mer,
gick till Donken med lite folk, sen Metal Baren,
träffade min bror, missade sista bussen,
skulle gå hem men jag och johanna fick skjuts av vevve <3
Körde inom Doken och handlade mat haha
sen var man hemma runt klockan 4 på natten (Y)
Men det var en najs utgång!
Och idag ska man hem till sin fina farbror och kusiner på Gåsamiddag!
Men eftersom jag nu e vegetarian så blir det morotsbiffar till mig xD haha
men det e gott det med! :D
måste hoppa in i duschen strax och göra v mig,
men pappa hämtar oss inte förrän 17.45 så det är ganska chill :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: