AworldApart

Look at the stars.

Kategori: Allmänt

Jaa, då var man hemma igen!
Väldigt lyckad kväll måste jag säga!
Vi blev bjudna på typisk tysk mat. Inte min grej!
Och eftersom jag är vegetarian var det mindre okej! haha
Men det funkade! och efterrätten var grymt god! men mättande!
Kommer bilder från kvällen oxå, men det är inte bara jag som har tagit dem! haha
Katharina, hennes mamma, farmor och min bror Pontus
Min fina farbror
Pontus
Pappa
Farmor
Jag xD
jag igen..
Kusinerna och lillasyster blir fotade av Håkan
Annika visade din fotografiska sida :P
Ja det får bli den sista bilden :P haha
Men ja, som sagt, väldigt mysig kväll! :)
Nu ska jag nog lägga min och kolla film eller ngt sånt :)
Och imorgon kommer nog ett inlägg med lite random bilder som jag har tagit!
good night!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: