AworldApart

NY BLOGG!

Kategori: Allmänt

Jaa, då var man på det igen!
En ny blogg..
Kan väl börja med att berätta lite om mig själv?
Jag heter då Lina Paulsson, jag är 19 år och bor i Helsingborg!
Jag läste fotografisk bild i 3 år men är nu arbetslös.
Söker mest jobb utomlands som Au Pair och hoppas på det bästa!
Jag har 2 tatueringar ;
Den första är då en svala som håller i en banderoll där det står mamma, ifall det inte syns, på min vänstra underarm.
Och den andra är ett peace-tecken precis ovanför hälsenan på mitt högra ben.
Jaa, vad kan jag mer berätta?
Jag fotograferar som sagt mycket så förhoppningsvis lär det komma upp många bilder här,
och förhoppningsvis glömmer jag inte bort denna bloggen som jag gjorde med dem andra 2 haha.
Är där något ni vill veta så är det bara till att fråga! :)
Bloggen kommer få en ny design snart hoppas jag, ska bara komma på hur jag vill att den ska se ut!
Ha d fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: