AworldApart

Ny kategori.

Kategori: Allmänt

God morgon allihopa!
eller ja, har ju varit vaken i några timmar nu,
men eftersom detta är dagens första inlägg tänkte jag att jag kunde börja med ett "God morgon" ;)
Just nu kollar jag på Ellen, som vanligt, varje dag! haha
Men hon är så awesome! och roligt och ALLT! haha
Just nu Är Jennifer Garner med i programmet, hon är gravid för 3:dje gången med Ben Afflec (y)
Och nu till något helt annat!
På lördag ska jag fotografera en släktings bröllop, min mammas kusins bröllop.
Jag har fotograferat ett bröllop innan, en annan av mammas kusiner xD
Men jag är lite orolig inför detta, eftersom detta äger rum i en Kyrka.
Det andra var utomhus. Och jag hatar ljuset inne i kyrkor.
Men jag ska sticka dit med mamma någon dag nu i veckan så jag kan kolla läget och prova ljuset! :)
Och idag har jag bara planerat att jag ska diska, om jag klarar av det!
Får brutalt ont i ryggen när jag diskar, och idag är där sjuuukt mycket disk..
Men jag går göra så gott jag kan :)
Och nu till Rubriken!
Eftersom jag älskar att kolla film, min passion! xD haha
så tänkte jag göra en katergori där jag samlar mina inlägg om filmer jag sett/ vill se.
inte direkt recensioner, men tips och mina åsikter om olika filmer! :)
jag måste också snacka med Karolin så hon fixa min design,
den som jag har nu är så fruktnsvärt trååååååkig!
:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: