AworldApart

ojojoj..

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering!
haha men jag har mina anledningar ;)
I en hel vecka har jag och Fredric planerat och donat med en överraskningsfest för finaste Olivia.
Så ja, den ägde rum igår!
Började dagen med att då göra ve mig och lite sånt smått,
sen vid 4 åkte jag ner till stan och mötte upp Anna som skulle följa med hem till Fredric (där festen höll hus) för att hjälpa mig med förberedelserna, för fredric som då är olivias pojkvän skulle följa med olivia och hennes familj på middag.
Så när han hade släppt in oss och sen gått så började jag och anna med att blåsa upp ballonger och fixa lite allt möjligt :)
sen kom sussi och joy, köpte pizza och käkade lite, sen kom fingal men stack lika snabbt för han skulle ner i stan och köpa öl. och så smsade fredric och skrev att dem kom lite tidigare (PANIK!!!)
släckte, låste, gömmde oss. det plingade på dörren, Anna for upp, öppnade och slet in Elin Sassa och Sassas flickvän, skrek att dem skulle gömma sig, dem hinner precis sätta sig när fredric sätter nycklarna i låset,
dem kommer in och vi hoppar upp och skriker GRATTTTIIIIISSS!!!!! men ballonger och tutor.
Det var så fruktansvärt roligt!! hahaha
sen festade vi järnet! :D haha
och idaag, blev det släktkalas hos olivias pappa i Gantofta, myyyyyycket god mat,
sen in till stan för att fortsätta festa.. Meeeen.. jag blev så fruktansvärt trött efter maten och grymt seg, så jag stack hem ist :P haha
Och imorgon ska olivia ha förfest, men jag vet inte om jag ska komma, eftersom jag är i princip pank.. jag är helt själv imorgon, och jag ääääälskar att vara själv, och det är inte ofta nu för tiden..
så jag får se hur jag gör imorgon :)
Men nu ska jag iaf sova! ;D haha
GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: