AworldApart

One way ticket.

Kategori: Allmänt

Igår, eller inatt rättare sagt så tipsade en kompis om en film som finns i 6 delar på Youtube,
så jag kollade på den, den var svensk (gillar inte svenska filmer) men den hade ett fint budskap
och den var väldigt sorlig, så jag bölade lite :P haha
men det var bara för att där var en begravnings scen och jag klarar inte av begravningar..
men men, den var helt ok!
Sen var klockan väldigt mycket så jag gick och la mig :P
Idag vaknade jag vid halv 10 och gick upp strax efter,
gick en runda i Jordbodalen sen kom jag hem och gjorde en stor kopp te :D
Kollade lite på Tv, eller det gör jag fortfarande xD haha men ska aldelles strax hoppa in i duschen,
sen ska jag röja lite här hemma och fundera ut vad jag ska laga till middag.
Jag och mamma kom överens igår om att vi ska laga mat varannan dag och sånrt, så idag är det min tur!
jaa, och nu har jag nog inte så mycket mer att säga,
MEEEN jag kan ju faktikt ta bild-inlägget nu som jag skulle gjort igår ;) haha
jaa, det får det nog bli :)
hej svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: