AworldApart

This Is Our Song.

Kategori: Allmänt

Efter maten ( som var sjuuukt god!!!!) så spelade jag mamma och moa 2 rundor Skip-Bo,
den var det dags för IDOOOL!
Jag är sjukt besviken på att Emil Elton åkte ut!
Han är en liten Håkan Hellström och han är så söt! vill bara knipa honom i kinderna och rumpan! hahahaha
nä men jag hoppas verkligen att Linni eller Andre ryker nästa vecka!
men 2 andra fvoriter jag har är ju SÅ KLART Robin och Molly, OMG säger jag bara!
Vilka röster dem ligger inne med asså, dem är fan redan klara artister i mina öron och ögon!
men det är klart att dem ska vara kvar så länge som möjligt så dem kan förbättras och så,
Men endå liksom ;) hahahha
efter Idol cyklade jag hem till Jojo där hon och Johanna spelade tv- spel och fnittrade :P
och jag kom hem för en halvtimme sen kanske och
nu tänkte jag bjuda på en video med Emil Elton från förra veckan då han sjöng
Jag är en Vampyr- Markus Krunegård <3
.... men eftersom den inte fanns på Youtube får jag ge er länken till videon ist :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: