AworldApart

Tomorrow Only Knows.

Kategori: Allmänt

Ja, och så helt plötsligt var det lördag!
Vaknade vid 10 imorse av att någon ringde mig, konstigt nummmer, så ag svarade inte,
och jag kan inte hitta personen osm ringde på Eniro eller Hitta..
Sen vid 12 väckte min syster mig, sen min mamma, sen min syster sen min mamma x2...
LÅT MIG SOOOVA!!! men ikke..
Fast klockan var ju ganska mycket så det var ju tid att vakna,
men jag hade sett fram emot att vakna utvilad utan någon som väckt mig.
imorgon kanske? ;)
Idag ska jag kanske hem till olivia då, inte helt säkert, så får se hur det blir sen,
om jag inte ska dit har jag ingen aning om vad jag ska hitta på :P haha
det återstår att se!
Lite spänning i vardan ;) haha
men nu ska jag slå till med ett citat :)
HEJ DÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: