AworldApart

Unloved.

Kategori: Allmänt

ja, lagade som sagt Kycklingwok med ris till middag, sååå gott!
och det blev även mat över till både mig och mamma imorgon (Y)
efter det åkte jag mamma och pontus iväg för att fixa pass,
men när vi kom dit funkade typ ingenting där så det var bara till att köra hem igen!
nu väntar jag på att tiden ska gå så man kan få kolla på grey´s :D haha
och ikväll ska jag inte hem till johanna :(
hon är hos en annan kompis, så ikväll får jag bli hemma.
HAHAHA det låter som att jag inte har några kompisar! haha
men så är det förstås inte, dte är bara det att johanna och jag bor så nära varandra,
det tar max 2 minuter att cykla liksom, fedt chill!
och måste bara rekomendera filmen "Trust" jag såg igår!
vill inte berätta för mkt,
men det är om en tjej som snackar med en kille på nätet och så bestämmer dem träff osv osv,
ni kan nog lista ut vad som händer?
men se den!
den är skit bra! det var nog inte verklighetsbaserd men det e ju verkligen sånt som händer överallt hela tiden!
och min mamma har alltid sagt att man aldrig ska träffa folk man bara snackar på nätet med,
och det tackar jag GUD för! haha
men ja här är trailern;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: