AworldApart

You´ll Always Find Your Way Back Home.

Kategori: Allmänt

Just nu, eller ja inte precis i denna stund för nu skriver jag ju här,
men för tillfället håller jag på att fixa och dona på mitt rum (y)
Började med att damsuga,
och nu håller jag på att packa ner till som jag inte behöver förrän jag flyttar hemifrån,
har ett skåp ovanför min garderob och där inne hade jag typ 7 kartoner med glas och lite annat
som jag inte har behov av just nu,
så det ska packas ner och ställas i källaren (y)
känns rätt skönt att bli av med det så jag kan ställa upp lite annat där uppe ist :)
hade velat lyssna på en massa bra musik på HÖÖÖG nivå, finns inget bättre än det när man städar och sånt.
Men eftersom jag inte har någon tid kvar på min spotify och jag har lyssnat på nästan alla låtar 5 ggr nu (a) haha
så det får bli Rix FM.....
Men jag ska nog fixa en spellista på Youtube ist och lyssna där ist :D
japp, det blir min nästa uppgift sen fortsätta med rummet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: