AworldApart

Gårdagen.

Kategori: Allmänt

Igår var jag på FU, det sög, big time!
sen träffade jag Olivia och Fredric, käkade lunch och strosade i stan :)
sen blev vi alla skit trötta! så vi åkte hem.
När jag kom hem satt min mamma vid min dator i min säng,
så jag la mig i fotändan på min säng, 20 minuter senare sov jag xD
Vaknade av att mamma hade gått och jag frös satan i det,
så jag la mig tillrätta i sängen under täcket och somnade gott igen :)
sov i typ 3 timmar sen väckte mamma mig för maten var klar,
direkt efter maten gickj jag hem till Johanna.
Hon har laddat ner ett liknande Amnersia spel.
Det är samma skapare fast lite äldre.
Och det är asnajs! :D
får se när jag ska hem till henne och fortsätta spela :)
Idag händer inget speciellt men imorgon ska jag till stan med olivia,
sen handla med mamma och inom systemet för på lördags blir det 62års firandeee!!! :D
Sussi (20) Joy (21) och Evelina (21) fyller år i samma veva så dem ska ha fete fest tillsammans!
Och det bästa är att dem har festen i en lokal som ligger 30 meter från vår port xD hahaha
FUKKING AWESOME!!!
Men men.. nu ska jag klä mig och bortsta tänderna!
Bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: