AworldApart

Mini Tripp.

Kategori: Allmänt

Då har man nästan precis kommit hem!
Stack hemifrån vid halv 2 idag för att träffa Olivia och Ketty i stan,
så gick vi på en utbildningsmässa eller vad det nu hette!
Nej det hette inte så, jag kommer inte ihåg! haha
Efter det tog jag och Olivia bussen hem till hennes mamma,
fikade med mandelskorpor och kaffe <3
sen kom Tomas med bilen, så la vi beslag på den!
Körde hem till min käre far i Höganäs på lite fika :)
Sen körde vi och handlade sen hem till Fredric, han gjorde mat till oss.
Sen stack jag och Olivia och lämnade bilden hos Stina sen tog vi bussen hem, var för sig!
Och nu har jag hunnit komma hem och tvätta håret!
nu ligger jag i sängen med täcke och försöker få upp värmen.
Och har en spinnande katt sidan om sig <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: