AworldApart

Come With Me Tonight.

Kategori: Allmänt

Hemma nu, gjort ve mig och ska sticka på kalas hos min kusin om 25 minuter.
Igår drog jag ner i stan och träffade olivia, hon ladade sitt busskort,
sen gick vi till OJ och handlade.
Srog hem till hennes mamma. Olivia lagade mat, vi åt, SUPER GOTT!
Sen satt vi i soffan och hade intensiva diskussioner om allt mellan himmel och jord ungefär :P
åt lite godis och chips, Stina gick och la sig, jag och olivia kollade film,
sen gick vi också och la oss.
Hade en mardröm...
Vaknade gråtandes...
Somnade och sen vaknade jag halv 1 till lukten av kaffe och pannkakor <3
gottigt!
Sen körde vi till Plantagen för Stina skulle köpa blommor,
och det var Olivia som körde! Sååå duktig! :D hahaha
sen körde dem mig hem!
Och jaa, nu sitter jag här!
Nu måste mamma och moa komma snart för vi ska dra om drygt 20 minuter :S
ajaaa!
Det var väl min dag :P hahaha
BYYE BYYE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: