AworldApart

Film.

Kategori: Allmänt

Hittade inget i fotobutiken men när jag kom hem hittade jag en hemsida med massa rea,
så dem sakerna jag vill ha är ganska billiga (Y)
Så imorgon ska jag beställa dem tror jag :D
Därefter åkte vi till Elgiganten så mamma kunde köpa en damsugare.
Sen åkte vi hem till mormor och åt där :)
nu ligger jag i sängen och kolla på Män Som Hatar Kvinnor,
hatar svenska filmer egenltligen med denna triologin är bra, Riktigt bra!
så jag rekomenderar er till att se den!
vill sååå gärna se den amerikanska versionen!
har hör både negativt och posivit om den så får väl avgöra själv sen :P haha
Men nu medan jag har pausat filmen ska jag snabbt springa och tvätta håret
och kanske göra en toast :D blev sjuukt sugen på det! hahaha
men får se..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: