AworldApart

Fortsatt bra dag!

Kategori: Allmänt

Sov i typ 15 minuter sen kom mamma hem :P
gjorde mat tillsammans alla 3 :)
sen i brist på något att göra satte jag mig vid mitt sminkbord
och provade lite olika färger från min nya sminkpalett :D
Och det blev en ganska cool sminkning med färgerna gul, orange, grön, vit och rosa haha
tänkte ta en bild, men det syns inte alls mycket med detta ljuset..
sen så gick vi upp med julpyntet på vinden, nu är julen undanplockad!
sen så sminkade jag min syster lite och där använde jag färgerna lila, rosa, vit och blå ;)
Och nu ska jag kolla på Filip och Fredriks årskrönika 2011, asnajs!
hade velat se Agnetas nyårskarameller som är detsamma typ men med tabbar xD hahahaha
men ska se om jag kan se det på tv4play sen ist :)
och sen hade jag velat se The Holiday som oxå går nu men jag laddade ner den ist :P hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: