AworldApart

Heath Ledger.

Kategori: Film

Detta inlägget kommer jag tillägna Heath.
Såg en dokumentär på kanal 9 innan som var om honom.
Hoppas ni oxå såg den.
_
Jag tror jag var runt 10 eller 11 när jag såg en film med honom första gången.
Det var 10 Orsaker Att Hata Dig.
Tänkte inte så mycket om honom då.
Men när jag var runt 13- 14 la jag märke till honom.
Har så otroligt snygg! Grymt duktig skådespelare och jag älskade hand roller!
Jag har sett 9 av hand 19 filmer.
Och jag bara älskar honom.
Jag kommer så väl ihåg när jag fick höra att han hade dött..
Jag gick  9:an, satt i bilden, mamma var och lämnade moa på skolan.
Radion var på, klockan var 8= nyheterna.
Jag började nästan gråta när personen sa att han var död.
Jag blev tårögd.
Jag ville gråta, men jag skulle till skolan så jag höll mig från att gråta.
En av mina idoler, hade dött..
Tror jag hade 3 plancher av honom på min vägg då.
Usch usch usch..
Så ja, detta är en tribute till Världens finaste Heath.
Om 7 dagar var det 4 år sen du gick bort..
R.I.P. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: