AworldApart

In Your Arms I´ll Stay.

Kategori: Allmänt

Efter mat och städ igår la jag mig i sängen och kollade på Flickan Som Lekte Med Elden,
Och efter en liten bit in i filmen smsade Johanna och frågade om jag ville komma över,
så sa jag att jaa, när filmen är slut kommer jag :)
Men grejen var då att..
jag somnade 40 minuter innan filmen slutade :S ahahaha
så vaknade jag igen vid typ halv 12 stängde ihop datorn och somnade om..
Så imorse när jag vaknade fick jag panik och dåligt samvete,
så jag hann knappt öppna ögonen förrän jag smsade johanna och bad om ursäkt.
Men hon har fortfarande inte svarat :S flrmodligen sover hon.
men men..
Just nu håller mamma och Moa på att städa, skönt att man fick sitt gjort igår ;)
kan man bara slappa idag ;)
Men nu ska jag ringa min fina Olivia och kolla läget :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: