AworldApart

Inget slapp.. haha

Kategori: Allmänt

nä, det blev det inte.. xD
Gick upp och plockade bort en massa prydnadssaker..
sorterade i mina plcklådor i byrån.
Hade en massa småskit i dem som jag nu har kastat!
så jäkla skönt!! :D
och nu ska jag ge mig på garderoben och försöka få ordning i den (y)
Sen sortera lite bland mina bilder och ta bort bilderna jag har på min vägg.
Kommer bli så fruktansvärt tomt! :(
men men, får se om jag h'nger upp något annat :)
Mamma kanske går med på att måla en av mina väggar grå och den andra vit,
så det blir lite ljusare på mitt rum.
Har ju en svart, en röd och 2 vita väggar nu,
och min säng och garderob och lite annat är oxå svart.
Så det är ganska mörkt.
Och det känns lite som jag har kommit ur min "tonårsperod" xD
som sagt jag var typ emo när jag gick i 7:an-9:an.
Men lite har hållt i sig men det mesta har försvunnit med tiden!
och nu försvinner nästan allt om jag mälar om :P
men det hade varit skönt med ett "stilrent" och ostökigt rum!!
Men men, vi får se!
Nu satsar jag iaf på ett ostökigt rum ;D hahaha
Total förändring på gång känns det som :P ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: