AworldApart

Nuuu..

Kategori: Allmänt

... sitter jag bakåtlutad i sängen och ska skriva detta inlägget ;D haha
Imorse efter frukosten började mamma sortera och rensa i sin garderob.
Det var kläder, handdukar, lakan, väskor och massa annat!
så efter någon timme så började jag oxå.
Sorterade bort några tröjor, kastade alla mina strumpbyxor med hål i! ÄNTLIGEN!
sen gjorde vi ve oss och drog till väla.
Jag köpte 2 silverfat och jag tänkte ha mina ringar på, skit söta!
Men sen hittade jag ett glas fat på Åhléns som jag förälskade mig i,
så jag köpte det oxå :D hahahaha
ska se vilket som passar bästa och spara det andra tills jag flyttar hemifrån :)
Och jag hittade även EN LILA TEKANNA!!!!!!!!! sååååå fiiin!!
eller, jag har sett den innan, MEN JAG KÖPTE DEN IDAG!!!!!!!!! :D :D :D :D
Sen har jag oxå köpt 2 par strumpbyxor för 60 kr på H&M (Y)
och och och och och!!!!!!!!!
4 PAR RINGAR!!!!!!!!!! HAPPY HAPPY LINA! :D :D
Det förtjänade jag efter 3 dagar av städ och sortering! ;D hahaha
och när vi kom hem insåg jag vilket kaos det var hos mina örhängen
så jag klickade hemma denna fina saken :D
Nu ska det minsann bli ordning och reda! haha
så nu ska jag kolla film och käka nötter, mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: