AworldApart

:o

Kategori: Allmänt

Jag fattar inte vad det är med mig, men jag glömmer hela tiden att skriva här!
konstigt.. xD hahaha
Men men!
Efter Fu idag drog jag hem till farmor.
Snackade, fixade lunch- Lax (fjärils filé) potatis, romsås och sparris.
ÅH! <3 det var sååååå gott! muuums!
Massa snack och sen kolla i gamla fotoalbum, bilder man aldrig sett innan haha :')
Älskar det! skulle dock haft med kameran :( nästa gång!
Fick med några tidningar och mat hem xD
Även några VHS filmer som min syster och kusiner hade och kollade på hos farmor när dem var små.
Sen åt vi även efterrätt, kladdkaka, grädde och kaffe- mums!
Och därefter åkte vi upp till mina kusiner.
Dem är så fina och söta mina älsklingar!
Sen körde farmor mig hem och så följde hon med upp och snackade en stund.
Underbar dag med andra ord!
BTW!
Fick ett samtal igår, på kvällen.
Dem ringde från ett företag som jag sökt jobb hos.
Partyland, ska öppna på Väla.
Dem undrade om jag ville komma på arbetsintervju på Fredag
JA!!!!!!!!!
Har du möjlighet att komma till Göteborg?
Nej..
Men ifall dem inte kan fylla alla tjänster och kör intervjuer närmre Helsingborg så ska dem höra av sig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: