AworldApart

ojdå!

Kategori: Allmänt

Det blev visst en dublett av sista inlägget jag la upp igår xD haha
ajaa :P
När jag hade kollat klart på filmen igår så tänkte jag att,
jaa men nu har jag sett 1:an och 2:an.. då kan jag lika gärna kolla på 3:an oxå!
så det gjorde jag!
och när den slutade var klockan runt 12 på natten tror jag!
och jag var inte speciellt trött.
Så jag tänkte att eftersom jag vill beställa några bilder som är lite större,
som jag själv har tagit och hänga upp på väggen
så började jag leta lite bilder och redigera dem så som jag vill ha dem.
Sen helt plötsligt var klockan halv 3! :o
så stängde ner daton, gjorde lite kryss i min korsordstidning sen somnade jag strax efter 3.
Och strax innan 10 väckte mamma mig och sa att kaffet var kokat och frukosten stod på bordet.
Vem kan motstå det? ;) hahahah
och jaa, nu ligger jag här! i sängen igen :DD så mysigt att gå och lägga sig igen :)
Planerna för idag är att duscha, dammsuga rummet, kasta sopor och gå ner med mina saker i källaren.
Sen tar jag dagen som den kommer! asnajs! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: