AworldApart

Såå!

Kategori: Allmänt

Nu har jag ätit! mumsigt :)
idag var jag då på Fu.
Gjorde om mitt CV till engelska och påbörjade mailet jag ska skicka till familjen i England :)
Efter det träffade jag Anna Vicki och Michelle.
Stötte även på Olivia och Ketty.
Sen gick vi 4 upp till Graffiti och käka, bakad potatis med tonfiskröra, gott!
satt och snackade ett tag, sen kom Sanna.
Gick med Michelle till hennes buss, sen kom mamma och hämtade mig,
åkte till polisen och fick ett papper jag ska fylla i ang. ett utdrag ur mitt belastningsregister,
som familjen i London vill ha, och så fixade jag pass (y)
blev sjuuukt ful och skrev otroligt fult! hahaha
skriver fult i vanliga fall,
men bara för att jag försöker skriva finare blir det automatiskt fulare -.-'
Senn åkte vi hem!
Såå ja, så har väl dagen idag sett ut!
när jag har skrivit klart mailet ska jag nog räkna hur många örhängen jag har xD hahaha
kan vara lite kul att veta :P hahahhaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: