AworldApart

Snorig men Flitig!

Kategori: Allmänt

Var på Fu idag, mådde ikke bra! lyssnade på musik hela tiden och snorade..
trodde jag skulle somna med huvudet på tangentbordet fler gånger xD haha
fick sluta en halvtimme tidigare eftersom det är röd dag imorgon ;)
sen snabbt ut till bussen i regnet.
Käkade lunch när jag kom hem och efter det blev jag skit pigg, haha
så eftersom mamma köpte ny damsugare igår så tänkte jag att då kan jag ju faktiskt damsuga till henne :)
så jag damsugade hela lägenheten utom badrummet och moas rum.
och sen har jag plockat undan en massa på mitt rum och ska nog damma oxå,
känner att det kan behövas!
Och asså, det känns som alla har glömt något hos mig xD hahaha
Fingal har en tröja här, Joy har glömt hela din väska med massa skit i och en halsduk
+ en sprayflska sen några månader tillbaka xD
Olivia har ett par klackaskor, skjorta (som jag använder xD) och en kofta ( som jag oxå använder ibland ;))
Sen har jag pengar som är Annas och jaa, det var nog det, men det finns säkert mer ;D haha
ajaa, nu har jag uppdaterat lite så nu ska nog musiken på så ska jag fortsätta fixa på rummet! :)
hörs senare :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: