AworldApart

TRÖTT!

Kategori: Allmänt


Orkar inte alls berätta om igår xD
förutom att det var jäävligt roligt! hahaha
idag vaknade man med joy sidan om sig.
Åt världens godaste frukost sen begav vi oss till Johanna,
spelade Kung fu panda igen xD
Joy träffade sussi och drog ner i stan och jag gick hem.
Käkade lax med dillsås och potatis <3 såååå gott!!!
Nu ligger jag död i sängen och ska snart gå till Johanna igen :)
ska nog gå till macken sen oxå och köpa något gott :))
Ja förresten!
När jag och mamma käkade så satt min katt nedanför mig och tiggde,
så jag tog en bit lax och skulle ge henne, men hon ville inte ha!!
Helt sjukt!
Sen för skojs skull gav jag henne en böna och hon åt den nästan!
hon slickade på den.
Sen tog jag en bit broccoli, OCH HON ÅT DEN!
2 BITAR! hahahaha helt sepe..
hahaha xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: