AworldApart

Weakness In Your Eyes.

Kategori: Allmänt

En frusen Lina sitter i sängen med myseskjortan och lyssnar på musik :)
Var på Fu innan idag, sjuukt tråkigt idag! usch.. ville bara hem!
Och när jag kom hem gjorde jag lunch till mig och moa- Nudlar <3 haha
sen la jag mig i sängen och somnade^^ hahaha
Det var ganska skönt!
sen när jag skulle gå upp var jag fett yr! eller... inte yr, yr.
Utan mer förvirrad xD hahaha
först när jag går upp från sängen och ska gå ut från rummet,
tar jag upp fjärrkontrollen och går..
några steg bort; Vänta, va? vad hände nu?? hahaha
och sen när jag varit inne på rummet igen och ska gå ut så tänder jag lampan på vägen..
typ; HUH?! hahaha
äh, konstigt konstigt..
Btw, så har jag kommit på ett nytt nyårslöfte, lite sent men skitsamma!
jag ska fota mer.
Min vardag och sånt.
Kan tänka mig att min blogg skulle bli lite roligare då xD
Själv läser jag bara bloggar som uppdateras med bilder heeela tiden.
och det är sällan jag läser dem små texterna dem skriver xD haha
så vem skulle orka läsa vad jag skriver? haha
nä men sen så skriver jag oxå denna bloggen mest för min skull.
Men det hade ju varit roligare med lite fler läsare :)
Så nu ska jag fota dem sakerna jag köpte igår :D
så dem kommer snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: