AworldApart

Whaaaat?

Kategori: Allmänt

Det har legat 2 minneskort till telefoner på mitt nattduksbord jättelänge,
så för ett tag la jag ner dem i lådan i bordet och glömt bort dem.
Men nu när jag kollade i lådan hittade jag dem och tänkte att jag kunde kolla om där var något på dem.
Och det var där minsann!
Det första jag kollade var ett av mina gamla minneskort,
bilder, musik och videos från AC/DC konserten, dock utan ljud D:
Sen det andra.. haha!
Det innehöll 3 bilder, varav 2 var på en tjej (tror jag)
och den tredje var en bild på ett mattepapper eller liknande med mamma X och Y tal typ xD
Och en massa konstig musik, eller ja, inte min musik :P
sen var där inte mer, och jag känner inte alls igen personen
meeen det ser ut att vara fotat i ett klassrum på Filborna, men är inte helt säker ;D
skit konstigt!!
ajaa, ska skicka bilderna till Anna sen och se om hon känner igen dem eller något xD hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: